6 Ocak 2007 Cumartesi

Hafta Sonu Kaytarması


Bir gün labdayken canım sıkılınca -ki hafta sonunu labda geçirmek genellikle buna sebep oluyor- çekmecemden fotoğraf makinemi aldım ve yarım saatliğine de olsa yapmaktan hoşlandığım bir işi yapmaya karar verdim. Güzel bir gündü diye hatırlıyorum. Güneşli olmasına rağmen hava çok sıcak değildi. Bu da o yarım saatin çok eğlenceli geçmesine sebep oldu.

Asıl amacım birkaç kuş resmi çekebilmekti. Hani o National Geographic'tekiler gibi, tam kuş konduğu daldan havalanırken çekmek istiyordum. Ne yazık ki o kadar şanslı değildim. Oysa makinem yanımda değilken o kadar çok görüyorum ki o kuşları. Neyse ki şanssızlığıma yanacak halde değildim. İstediğim birkaç kare fotoğraf çekmekti. Güzel kareler olması bile gerekmiyordu. Bu fotoğrafı nedense sevdim. Çok güzel bir manzara değil ama farklı bir derinlik anlayışı veriyor sanki. Bir banka oturup kamerayı arkaya yaslanılan kısma koyarak sabitledikten sonra basıverdim denklanşöre. Tripodum olmadığı için yaratıcı olmam gerekiyordu. Gerçi tripod gerektiren bir çekim de değildi ya o konuya hiç girmeyelim en iyisi...

O haftasonu işten yarım saatliğine kaytarmak iyi gelmişti. Aslında yarım saat niyetiyle çıkıp 45 dakika kadar dışarıda vakit geçirmiştim. Fotoğrafın çekilme tarihine baktığım zaman daha da iyi anlıyorum o minicik kaçamağa neden ihtiyaç duyduğumu. 3 Nisan 2005'te çekmişim bu fotoğrafı. Zor zamanlardı duygusal açıdan. Hayat denilen denizde boğulmamaya çalışıyordum ve o günlerde beynime üşüşen dertlerden tamamen uzak olduğum nadir zamandı bu fotoğrafı çektiğim zaman...

0 yorum:

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to Beta by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro