11 Kasım 2006 Cumartesi

Superman vs. Darkseid

Bir Superman tutkunu olarak bu koca adamın kontrolünü kaybetmesini seyretmek çok zevkli geliyor bana. Sanırım bunun sebeplerinden biri Superman'in hep kontrollü olmayı simgelemesi. O, her zaman doğruyu yapan, kontrolünü kaybetmeyen biri olarak yansıtılıyor çeşitli medyada. Bu sebepten, onun kontrolünü kaybettiğini gördüğümde biliyorum ki bir şeyler çok ters gidiyor. Çok büyük ve dramatik bir olay oluyor.

Justice League Unlimited adlı çizgi dizinin final bölümünde bu koca mavi üniformalı adamın Darkseid adlı en büyük ve güçlü düşmanlarından biri ile olan kavgası vardı. O kavgayı her seyredişimde tüylerim diken diken oluyor.

Video'daki konuşmaların Türkçe çevirisi:

Darkseid: Hala dövüşmeye mi çalışıyorsun?(...) Dövüşmenin umutsuz olduğunu göremiyor musun?
Superman: O adam (Batman) nefes alabildiği sürece vazgeçmeyecek! Takım arkadaşımlarımın hiçbiri vazgeçmeyecek! Ben?.. Benim başka bir problemim var...

Superman:
...Karton kutudan bir dünyada yaşıyor gibi hissediyorum kendimi. Her zaman bir şeyi kırıp dökmemek için daimi özen gösteriyorum, bir kimseyi parçalamamak için!... Kontrolümü kaybetmeme izin vermiyorum, biran bile olsun, yoksa birisi ölebilir! Ama sen hepsini kaldırabilirsin, değil mi koca adam?! Şu an elimizde ipimi koparmam ve sana gerçekte ne kadar güçlü olduğumu göstermem için nadir fırsatlardan biri var!...




0 yorum:

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to Beta by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro