17 Kasım 2006 Cuma

Hatırlamıyorum

Bana ait değil -tabii ki- ama buraya koymama engel değil. Bu hanımefendinin diğer yazdıklarını okumak için yukarıdaki linke (yazının başlığına) tıklayın.

Hatırlamıyorum

Hatırlamıyorum şimdi seni,
Nasıl neşeli bakabildiğini,
Mutluluğunun gözlerindeki,
Parıltılı hali nerede hani?

Hatırlamıyorum şimdi seni,
Hangi oyuncağını sevdiğini,
Elinden düşürdüğün şu saati,
Oynamakla bile yetindiğini.

Hatırlamıyorum şimdi seni,
Kiminle vakit geçirdiğini,
Kucağından inmezdin belki,
Şimdi yanında mı o kişi?

Hatırlamıyorum şimdi seni,
Gülüşünle fethettiklerini,
Kim bilir neydi sebepleri?
Elinde kalmamış bir tanesi.

Hatırlamıyorum şimdi seni,
Ağlamazdın eskiden belki,
Hayatının değiştiği gibi,
Gözlerinin de değişmiş hali.

Hatırlamıyorum şimdi seni ,
Dünyan toz pembeymiş sanki,
Başından neler gelip geçti ki?
Kalmadı dünyanın güzel rengi.

____________________ehş

0 yorum:

Template Designed by Douglas Bowman - Updated to Beta by: Blogger Team
Modified for 3-Column Layout by Hoctro